Underbar dag!

Hallå... vart tog våren vägen?? Det var den kortaste våren i mannaminne, från snö till sommar på två veckor, bra jobbat!

Som ni kanske förstår så var jag tvungen att skolka från uppsatsskrivandet idag... shopping, fika och sola på stan stod istället på schemat! Jag gick iofs upp jättetidigt, så ett par timmars studier hann jag med i varje fall... Folk var verkligen sommarklädda på stan, och jag med, korta shorts och inga strumpbyxor!!! Och jag svettades... hur galet är inte det??

På vägen hem träffade jag en funktionshindrad tjej som jag var kontakperson åt innan jag åkte till Australien, hon var jätterar och sa att hon ville ha tillbaka mig som kontaktperson. Jag ska komma dit och fika i nästa vecka i varje fall.... jag är verkligen poppis bland funktionshindrade och utvecklingsstörda, kanske för att vi ligger lite på samma nivå och har samma humor... roligt är det i varje fall! :)

Ikväll blir det pubbesök och kanske en öl, högst två eller tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback