Upprörd

Idag när jag kom hem och tog in posten så möttes jag av en glad (trodde jag) överraskning, där låg nämligen ett tjockt kuvert från Veckorevyn (ok, jag erkänner jag beställde en prenumeration...). Jag blev dödsglad för att mina premier äntligen hade kommit! Det var ju egentligen mest för premierna som jag hade beställt prenumerationen, man skulle få en Goldwell glansspray, en Face ögonskugga, en söt liten sminkväska och fem nummer för endast 98 kronor, och det kändes ju väldigt överkomligt, ett riktigt fynd!! Särskilt eftersom jag var på G att köpa samma glansspray till orginalpris hos frissan, typ 139 kronor.
Vad tror ni händer??? I kuvertet ligger varken sminkväska, glansspray eller någon ögonskugga utan ett jäkla dvd-film med Jennifer Lopez som är fyra år gammal... (alltså, det är filmen som är fyra år gammal, inte JLo)... Jag som HATAR filmer med Jennifer Lopez... snyft, jag började nästan gråta av besvikelse... :(

Ett litet brev följde med:

"Hej! Tyvärr har presenten som du skulle få tagit slut men vi vill ju självklart ge dig något fint för att du har valt att prenumerera på VeckoRevyn och skickar dig istället denna.

Kram
VeckoRevyn"

Kram?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha.. ok, nu har jag skrattat. Men egentligen skulle jag bli skit pissed! Du har helt enkelt åkt på en marknadsföringsbluff! Ska vi slå vad om att det är en milliprocent av alla som högg på erbjudandet som fått en sketen DVD med J-LO?! Bojkotta Vecko-revyn! :)

2006-05-15 @ 22:31:06
Postat av: Linda

Hahaha.. ok, nu har jag skrattat. Men egentligen skulle jag bli skit pissed! Du har helt enkelt åkt på en marknadsföringsbluff! Ska vi slå vad om att det är en milliprocent av alla som högg på erbjudandet som fick dom braiga grejerna?! J-Lo..va fan, ta Brad Pitt istället eller nåt. Bojkotta Vecko-revyn! :)

2006-05-15 @ 22:32:18
Postat av: micke

Hahahahahahahahaha. :)

2006-05-15 @ 22:33:39
Postat av: Lisa

Jag maste bara instamma att jag ocksa verkligen HATAR filmer med Jennifer Lopez. Vilken medioker ersattningspresent! geeez...

2006-05-16 @ 05:13:05
Postat av: G

Säg upp förhållandet med VR-omedelbums!

2006-05-16 @ 07:45:49
Postat av: Adina

Lider med dig, verkligen! Hade själv tänkt hoppa på det där erbjudandet för det lät som ett riktigt kap, men nu vågar jag inte, rädslan för en J.Lo DVD är för stor.. :I

2006-05-16 @ 08:00:00
Postat av: Sara

Alltså vilken flopp!

2006-05-16 @ 08:10:04
Postat av: Sofia

Tack för allt stöd och förståelse. Jag får väl helt enkelt skicka ett mail till den där Ebba Von Sydow och säga henne ett sanningens ord!

Postat av: Carolina Brucan

ååhh jag ÄLSKAR jennifer lopez-filmer! jag kan köpa den av dig, fast jag har den troligvis redan... puss och kram

2006-05-16 @ 09:54:59
Postat av: Ola P

Hej Sofia. Vilken rolig blogg! Men vad tråkigt med premiebluffen. Om du vill vara jobbig (klart du vill! Låt dom inte vinna!) borde du höra av dig till dem och begära att du får pengarna tillbaka pga den missade premien och att ditt förtroende för Veckorevyn annars kommer sjunka i botten. Antagligen kommer de inte att orka bråka och så får du behålla den fantastiska filmen också.

2006-05-16 @ 10:16:53
Postat av: eline

Hej!
Du borde helt klart ringa/maila och berätta att du inte alls vill betala dessa pengar och sedan få en vara som du absolut inte vill ha!

2006-05-16 @ 12:16:08
URL: http://alotlikeus.blogspot.com
Postat av: Sofia

Carolina: Du kan inte vara allvarlig, har du sett kvinnans insats i exempelvis "shall we dance"? Under all kritik!!! :)

Ola P: Välkommen hit! Självklart ska jag vara jobbig, jag vill ju ha min glansspray som jag har längtat efter!

Eline: Nu har jag mailat, vi får hoppas att det går bra..! Man måste verkligen säga ifrån när man blir lurad så här...

2006-05-16 @ 18:58:30
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Carolina Brucan

ok, "shall we dance" var hemsk, men själv tyckte jag det mest berodde på richard gere =). men jag älskar "wedding planner" & "maid in manhattan"... kollar alltid på dem när jag är sjuk eller så.

2006-05-16 @ 20:59:57
Postat av: Arestine

Really enjoy your website. Thank You.

2009-07-06 @ 12:40:26
URL: http://arestine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback