Väskor en masse

Väskor är alltid roligt att inhandla, och jag är lite sugen på att införskaffa mig nån snygg nu till sommaren... Skulle vilja ha en snygg, men enkel, kuvertväska att partaja med och en lite större "vardagskuvertväska" att shoppa med! :)

Efter en liten inventering i väskgarderoben står det klart att jag redan har alldeles för många väskor... Jag borde sälja av lite på Tradera, men det är ju så svårt att skiljas från väskor som man tycker om! Det värsta med väskor är ju annars att de tar så mycket plats... de ramlar alltid ur garderoben, jag måste typ pressa in dem och sen stänga garderobsdörren snabbt som attan så att de inte väller ut....


Sofias väsklager i Uppsala:

44180-381


Till vardags:





1. Rödbrun skinnväska i medelstor modell, inköpt i Polen
2. Brun väska med en massa fack och tofsar, inköpt på Valleygirl, Australien
3. Den stora svarta från Mexx, rymmer det mesta!
4. En rosa härlighet från Sportsgirl, Australien
5. Den perfekta väskan med broderade blommor! *kärlek*

Till fest:





1. Svart skinnväska som passar till det mesta, får rum med kameran, vilket är viktigt i partysammanhang! En present från mamma.
2. Vit skinnväska med "ko-knappar", har faktiskt aldrig använt den ännu, men jag jag ska nog inviga den snart! Märket heter Tosca Blu, en present från faster.
3. Svart kuvertväska med broderade blommor och pärlor. Eftersom det är så mycket färger i den så passar den nästan till allt! Present från mamma, jag tror att den från Lindex.
4. Röd partyväska i lack. Present från mamma oxå den! Den hade lång axelrem förrut, men jag lämnade in den hos skomakaren som fixade till den, tycker bättre om den så.
5. Guldväska, inköpt på Valleygirl, Australien. Jag har ett par skor i exakt samma nyans, perfect match!
6. Vit liten partyväska i "ormskänn" och guldspänne. Väldigt tjusig! Jag tror att jag köpte in den här väskan på typ Galne Gunnar någon gång på mellanstadiet, jag kunde fynda redan då!



 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga väskor!!!
Jag älskar väskor och kan aldrig få nog av dessa. Och gör sig av med, har jag också svårt med!
Gillade din rosa från Australien speciellt =).
Man kanske göra ett inlägg om sina väskor som du..
Ha en skön fredag!

Postat av: Sofia

Johanna: tack! Den rosa är en personlig favorit faktiskt! Du borde oxå lägga ut dina väskor, det är ju jätteroligt!

2006-05-19 @ 12:29:10
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: G

Du verkar ju ha en väldigt snäll mamma;-)

2006-05-19 @ 13:10:36
Postat av: Emilianellen

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-03-12 @ 10:27:11
URL: http://emilianellen.myblog.de
Postat av: Emilianellen

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-03-13 @ 14:50:22
URL: http://emilianellen.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback