Bilder från helgen

Äntligen har min syster mailat över lite bilder från deras besök i helgen!! Det slår mig åter att jag är moster till världens vackraste barn, lyllos mig! :)

Samuel är snart två år och hans favoritsysselstättningar är att titta på flygplan, trycka på knappar, tända och släcka lampan, gunga och mysa. Han pratar som tusan och härmar allt man säger. Han kan en massa ord, till exempel "hallelulula" (=hörlurar). Samuel är världens socialaste unge, han pratar med alla runt omkring "Hej hej tanten!!" skriker han till alla främmande kvinnor som passerar. Sjukt rolig kille!

Samuel och Sofia åker buss i Bryssel:

Runt halsen har Samuel Maimon, det är serbiska och betyder apa. Maimon är med överallt.

Samuel leker i lekparken med moster och mamma:

Samuel var helt galen och klättrade högt upp i klätterställningarna helt själv (dont worry, jag gick bakom och hade stenkoll).

Samuel och moster Sofia blev trötta efter allt bud i lekparken och var tvungna att sova middag:

Samuel är världens sötaste, särskilt när han sover, han måste ligga och pilla på ens hår innan han somnar och så däger han "mmm, mysigt". I helgen var han i himlen när han hade två långhåriga blondiner vid sin sida, då låg han i mitten med armarna uppsträckta och tvinnade våra hår. Hur söt som helst.

Tack för den här helgen lilla mannen, vi ses till jul!!

Kommentarer
Postat av: M

Mmm, man blir ju alldeles tårögd!

2006-11-15 @ 11:42:18
Postat av: Sandra

SÅÅÅ söt!

2006-11-15 @ 15:20:10
Postat av: Martin

Hello Sofia!
Satt å tråkade på jobbet så då kikade jag lite på dej å va du gör...Bryssel verkar ju najs..kommar du ihåg när vi va där med "Klassen" å härjade? herregud vilken resa...:)
kram

2006-11-15 @ 15:42:25
Postat av: Tesan

Klart man blir trött efter en sån dag! Ser jättemysigt ut ju! :)

Postat av: Jenny

Samuel hälsar att han vill åka mer flygplan så vi kanske kommer tillbaka tidigare än du anar ;-)

Love you

2006-11-16 @ 16:33:06
Postat av: Sofia

Martin: Hehe, ja, herregud vilken resa det var! Har fortfarande inte riktigt kommit över att ni slängde ut mig från hotellrummet så att jag började gråta, hehe

tesan: Man blir helt slut av kids, efter en sväng i lekparken är man i minst lika stort behov av att sova middag som dom är...

Jenny: Ni är hjärtligt välkomna, jag skulle vilja hämnd-smitta tillbaka lite! ;)

2006-11-17 @ 10:37:09
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Fia

Hur blir det med min resa till Bryssel.. Jag fattar inte när jag ska hinna! Any ideas?

Samuel fyller ju år snart.. När du handlar presenter till honom kan du ju passa på att köpa en massa julklappar till "Soffan" samtidigt!!

2006-11-20 @ 13:22:37
Postat av: Maggie Grace

Nice site, welcome to my

2010-02-08 @ 13:59:25
URL: http://maggie-grace.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback