En massa reunions!

Jag tycker att det händer så otroligt mycket roligt i mitt liv just nu, en massa saker är på gång hela tiden!

De senaste dagarna har jag som grädde på moset haft två stycken reunions med gamla vänner som jag inte har sett på länge. I lördags var Kerry (tjej från London som jag bodde ihop med i Australien) och hälsade på mig för lite Bryssel-night life och igår träffade Cissi (polmagare från Uppsala som praktiserade här på reppen förra terminen). Det var år och dar sedan jag träffade någon av dem senast så det var verkligen superkul!! Jag älskar återträffar, tyvärr så blir de dock inte av lika ofta som man hade velat...!

Lite bilder från de senaste dagarna (jag kunde inte hålla mig från att trixa lite med dem...):


Kerry och jag på förfest.


Jag dricker drinkar och spelar bort mina pengar på James Bond-party.


Jag och Cissi på after work.

Imorgon blir det ännu en reunion med en gammal Uppsalakompis, I love this!


Kommentarer
Postat av: Fia

Å du kommer älska reunions ännu mer när jag kommer till Bryssel och "fjortis-partajar"! Jag blev så lycklig när jag insåg att du ska vara kvar i januari mer än bara ett par dagar!

Puss på dig!

2006-11-21 @ 20:57:39
Postat av: Mamma

Och jag längtar verkligen efter en reunion med just dig raring, du är för go! Love you

2006-11-22 @ 07:31:12
Postat av: Carolina Brucan

snygga pics! när kommer du tills stockholm och partar?

2006-11-22 @ 09:52:03
Postat av: Lina E

Hej Sofia!
Snygg blogg!
Såg att du gjort hemliga uppdrag till gäster på en middag. Jag satt och surfade och letade just på uppslag till sådana uppdrag till en julfest (det var så jag hittade din blogg) och undrar nu ifall du har några tips på uppdrag som du kan tänka dig att dela med dig av?
//Lina

2006-11-22 @ 13:17:04
Postat av: Sofia

Fia: ja, men då måste du verkligen se till att komma då oxå! Vi kanske kan åka ner tillsammans första helgen i januari?

Mamma: Miss you too!

Carolina: Jag måste verkligen försöka styra upp det i mellandagarna!

Lina E: Jag satt i många timmar och hittade på uppdrag, så jag har många på lagar, tex så kan man få uppdraget att lura i sina bordsgrannar en massa konstiga saker, bete sig underligt (skratta högt, peta sig i näsan, äta mat från bordsgrannens tallrik etc) eller så kan man vara tvungen att utföra uppdrag som att gömma folks bestick, dricka upp sitt vin i en enda klunk och såna saker. Poängen är ju bara att uppdragen skall vara hemliga så att ingen vet om den som utför sitt uppdrag har det som sitt uppdrag eller om den är konstig på riktigt... Lycka till med festfixandet, det går säkert strålande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback