Bygga broar

Apropå mitt tidigare hiphop-inlägg och Lindas kommentar...

Jag tycker att det är jätteroligt att bygga broar med helt otippade människor som jag normalt inte umgås med (missbrukare, gatumusikanter, gettokids och så vidare), jag tror att det är nyttigt och man vidgar sina vyer lite. Det är ju dessutom jättekul, människor som man först är lite rädd för visar sig ofta vara jättetrevliga, ett mycket bra sätt att bli av med sina fördomar med andra ord!

Här är lite bilder från tidigare brobyggande i mitt liv:


En indisk gatumusikant.


En aboriginsk alkoholist.

Kommentarer
Postat av: Mange

Haha, Sofia "Walraff" Janson. När du kommer hem ska du få hänga med på raggarcruising så du kan släppa fördomarna om motoriserad träsko- och skinnvästprydd ungdom. Raggen går! =)

2006-10-13 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback