Exhausted

Gårdagen blev fantastisk! På chokladfabriken fick vi titta på när det tillverkades praliner och sen var det provsmakning som gällde. jag provsmakade ganska mycket om vi säger så....

Sen så blev det middag inne i stan. Jag var lite nervös innan eftersom jag inte riktigt visste hur mina idéer till underhållningsbiten skulle tas emot... jag hade gjort en massa hemliga uppdrag som var och en skulle utföra under middagen, en massa knasiga grejer som att stjäla mat från grannens tallrik och dylikt, sånt kan ju vara lite känsligt för vissa. Det hela avlöpte dock kalas och stämningen var på topp, underbart! Alla tog sina uppdrag på stort allvar! :)

Idag är jag dock helt slut... bara en plan inför helgen: SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback