Fattig men glad

Jag fick något av en skräckupplevelse när jag nyss kikade in på min internetbank, det är ju bara den tredje idag och jag har nästan lyckats barskrapa mitt konto... bra jobbat Sofia!! :) Inte för att det är så jättesvårt i den här dyra stan när man lever på statligt studielån iofs... men ändå!

I helgen ska jag i varje fall till Paris... hehe... Passar dessvärre inte så bra ihop med min akuta fattigdom, men det ska bli väldigt roligt!!

Apropå roligt, i helgen träffade jag min gamla vän Olle som var på besök i stan, han pluggar i Leuven som ligger bara en timmes resa från Bryssel. Väldigt roligt att träffa på en gammal bekant!!

44180-538
Olle och jag på restaurang.


Kommentarer
Postat av: ola

Vad snygga ni är. Riktig sängkammarblick där på Olle.

Postat av: Jennie

Åh, lilla Olle! Det var inte igår man såg honom. Skönt att se att ni båda två ser välmående ut!

2006-10-03 @ 19:52:10
URL: http://jennnie.blogg.se
Postat av: Sofia

Ola: Tack, vi var nog tjusigare än average, men det är inte så svårt här i Belgien..!

Jennie: Lilla Olle är inte så liten längre Jerpa... Vi är väldigt välmående, jag tror att det är den belgiska biran som gör susen!

2006-10-06 @ 11:24:15
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback