Mer apropå roligt!

Det är verkligen mycket roligt som händer mig just nu, just the way I like it. Här kommer ett smakprov:

♥ Jag har blivit bjuden på bröllop i Kanada nästa sommar.
♥ Om bara två veckor kommer flera av de bästa människorna jag vet och hälsar på mig här i Bryssel!
♥ På lördag ska jag åka upp i Eiffeltornet.
♥ Jag fick nyss reda på att en österrikisk kompis som jag lärde känna i Australien ska komma hit till Bryssel nästa vecka för att praktisera i Europaparlamentet.
♥ Min house mate Katrin som jag bodde med i Australien ska komma hit och hälsa på snart, hon bor bara ett par timmar från Bryssel.

Kan ni förstå vad mycket roligt som är på G! Underbart! :)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh vad roligt du ska ha framöver! Ja kiri och sara var I örebro i helgen och nu i helgen är vi ett gäng på 6 underbara vänner och 2 bihang som åker till Maria och Johan i Malmö ska bli riktigt kul!!
Ta hand om dig i Paris, hoppas du får det toppen men håll i plånboken och det lilla som finns kvar annars kommer det säga slurp och så var allt uppshoppat ;)

Kram Karolina

2006-10-03 @ 22:10:40
Postat av: Lina Goldén

Jag ska ju till paris på tisdag... Typiskt också!Annars hade vi kunnat ses för en fika och en baguette. Kul att höra att du har det bra! Du är så duktig och men blir stolt över dig!
*puss*

2006-10-04 @ 22:13:15
Postat av: Hanna

Vad roligt att höra att du trivs och att allt går så bra för dig!! Vi saknar dig härhemma, det vet du! Kram kram

Postat av: Sofia

Karolina: Ni får ha det så jättebra i Malmö, både vännerna och bihangen! Jag ska försöka hålla i min lilla pålnbok i Paris... men det blir nog inte så lätt! :)

Lina: Åh, vad synd, tänk vad kul om vi kunde ha träffats i Paris. Förstår du hur länge sen det är vi träffades egentligen?? Helt SJUKT länge sen! Puss!

Hanna: Jag saknar er jättemycket oxå!!! Hälsa Y från mig!

2006-10-06 @ 11:21:49
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Mange

Skönt att höra när du är glad för det är ju så man gillar dig bäst =) Bara att hålla humöret uppe trots studentekonomi och tyska kockar i bar över...

2006-10-09 @ 09:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback