Oj, vilken helg

Jag är verkligen helt slut efter helgens bravader, jag hade ju besök av diverse famijemedlemmar och dylikt och det var inte en lugn stund på hela helgen vill jag lova! Jag är sannerligen imponerad av det digra besöksprogrammet som vi lyckades genomföra, det var stadsvandringar, besök här på reppen, restaurangbesök, shopping, pubbning, karaoke samt utflykter till Antwerpen och Waterloo, holy macarony!! Det var verkligen supernice att få lite besök, men ni kanske förstår varför jag däckade klockan 19.00 igår kväll och sov som en gris i ett halvt dygn...




Mamma och jag på restaurang.


Mange och David på en pub.


Jag, David och mamma.

Utflykt till Waterloo.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nämen Fia, vi har nästan en gemensam bekant! Magnus var för några år sen tillsammans med en av mina bästa vänner Majabaja. Coolt! Hoppas livet leker i Bryssel! P&K!

Postat av: Sofia

Världen är sannerligen väldigt liten!!
Allt är kalas i Bryssel, hoppas att du håller ställningarna i Uppsala! P&K

2006-10-24 @ 20:18:06
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: fia

Ni verkar ha haft kanon i helgen! Karaoke och allt, skulle inte tacka nej till det!
Och du, kommentar överflödig...=)

2006-10-26 @ 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback