Trött och hungrig

Jag längtar tills jag blir stor och får ett riktigt jobb. Då ska jag anställa en hushållerska som lagar mat och städar och tänder lite trevliga ljus och så tills man kommer hem... Här sitter man på kontoret och drar sig för att gå hem, eftersom jag vet att jag kommer mötas av ett tomt kylskåp, ett sjukt stökigt rum och inga rena kläder... väldigt sorgligt... :(

Det är nästan trevligare här på jobbet, kanske borde stanna här lite längre, eller kanske inte... Jag har i varje fall fått mitt kontor uppiffat med en gigantisk albansk flagga idag. Min handledare hade satt upp den när jag var iväg på ett seminarium. Det är tydligen Albanien som gäller för min del för ett tag framöver, och jag tror att syftet med flaggan är att jag ska komma i den rätta "Albanienstämningen", vädigt fiffigt!


Kommentarer
Postat av: Gäddan

Viv´le handledare!

2006-10-11 @ 20:55:57
Postat av: Gäddan igen

"Jag skall aldrig bliva stur!" Remember...?

2006-10-11 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback