Tyst och tomt

Det är nästan lite spöklikt här på reppen idag, i varje fall på vår avdelning. Det vankas nämligen ministerråd i Luxemburg den här här månaden och alla handläggare har vallfärdat dit idag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för, sitter och läser en massa papper och försöker fundera ut en bra uppsatsidé. Jag ska nämligen börja skriva min d-uppsats!! Det låter lite småskrämmande, men det ska nog gå bra, om jag bara kommer på en frågeställning... Tips och idéer välkomnas!! Tänk att jag är färdig sen, så fort uppsatsen är klar, vilket är planerat till mars, galet va!?


Kommentarer
Postat av: Linda

Haller du inte pa med nat intressant ämne där pa reppen som du kan utveckla till en idé?

2006-10-16 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback