Bildbevis

44180-531

Jag har fått en massa förfrågningar om att vissa bilder här ifrån Bryssel, förlåt... jag har varit dålig på att ta kort!! Här är i varje fall ett bildbevis på att jag faktiskt befinner mig i Bryssel. Så här är jag med Europaparlamentet i bakgrunden! Jag ska se till att ta lite kort på mina housemate och mina andra nyfunna vänner i helgen så att jag även kan bevisa att jag faktiskt har skaffat mig ett socialt liv oxå! :)

Idag har jag skrivit min första rapport förresten, vet inte riktigt hur den blev men det känns ändå bra att man har kommit igång. resten av veckan blir det en massa förberedelser inför fredag, då är det mitt första ministerrådsmöte med alla utrikesministrar! Jan Eliasson ska dock inte komma, han har fullt upp med annat tydligen, kanske valarbete?

Kommentarer
Postat av: Fia

Inte helt osannolikt att han har fullt upp med valarbete! På söndag är det verkligen dags för valet, jag ska sitta bänkad framför tv:n. Ingen får störa då inte!! Är inte helt säker på att du verkligen står framför Europaparlamentet i bakgrunden, ser ut att vara montage!

Vad skoj med ministerrådsmöte, en annan ska på utbildningsrådsmöte på torsdag. Har anmält mig till att sitta med i rådet, det är ungefär det största som händer här! Har dugga på lördag, yihaa!

2006-09-12 @ 21:41:00
Postat av: Maximilianeli

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback