Brysseldoft

Ni kommer kanske ihag att jag tidigare funderade over om jag skulle inskaffa en ny parfym infor min Brysseltid? Pa flygplatsen sa hittade jag IT, Miss Dior Cherie, jag hade aldrig provluktat den tidigare men den ar helt underbar!! Jag kan inte riktigt beskriva luikten... den ar ganska sot, och samtidigt lita fruktig; Like it alot!

44180-523

Nar det galler dofter sa finns det en annan "doft" som jag kommer att forknippa med Bryssel i framtiden, namligen stanken av rok!! Folk bolmar pa som satan har och har man varit inne pa en pub i fem minuter sa kan man vara saker pa att kladerna luktar askkopp och haret luktar fimp... rejalt! Inte sa varst jattemysigt om ni fragar mig...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Bonjour, bonjour!
Skönt att äntligen vara där kan jag tänka mig!!
Lycka till så mycket ska tänka på dig när du skrider runt i maktens korridorer!! Tror jag ska spana in den där parfymen, detlåter som en parfym jag skulle gilla, söt m en lite fruktig och aldeles underbar!!

Kram på dig

2006-09-03 @ 21:58:05
Postat av: Edvardstella

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback