Dan fore dan...

Sitter pa ett internetcafé i ett regnigt Bryssel och ar lite smanervos... Imorgon is the day for me! Da borjar verkligen praktiken. Det kanns superlaskigt verkligen!!! Jag kan val ingenting liksom, det kanns som om jag har lurat dem att valja mig...

Nu ar det i varje fall for sent att angra sig... sitter hemma pa mitt rum och laser pa en massa EU-broschyrer och grejer for att komma in i det hela lite granna, det kanns som en evighet sedan jag studerade natt som hade med Europapolitik att gora!

Har inte bestamt vad jag ska ha pa mig heller... Man vill ju inte vara overkladd med full kostym forsta dan, men man vill ju inte se ut som lump heller... Jag funderar pa svart pennkjol, svart finstickad troja och high heels? Det blir nog bra!

Aterkommer med rapport fran forsta arbetsdagen; OM jag overlever vill saga!!

Kommentarer
Postat av: Gäddan

You are born as a surviver and it means you will survive!

2006-09-03 @ 18:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback