En lugn dag på reppen

Idag har varit en ganska lugn dag här på reppen, inga möten att gå på eller rapporter att skriva... Väldigt skönt med tanke på att jag har kommit hem vid niotiden de senaste dagarna! Jag har i varje fall kommit igång börjat skriva rapporterna nu den här veckan! Fick precis ett ex av den senaste, som nästan gick igenom korrläsningen utan större problem! *lycklig*

Det största som har hänt idag var att jag såg en naken man (är alla dessa nakna män ett slags tecken?) i fönstret mittemot mitt kontor. Jag skrek och blev förskräckt när jag fick ögonkontakt med karln. Han blev lika förskräckt som jag tror jag... han skyndade sig att dra för gardinen i varje fall!

Nu ska jag springa ner till gymmet! det är friskvårdsvecka på reppen och ikväll är det dags för Yoga!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, jag kan inte tänka mig nåt annat än att dessa nakna karlar är ett tecken! Akta dig för att gå själv i mörkret, kvinna! Vad är det för stil å blotta sig i fönstret mitt emot ditt kontor.. Pucko!

2006-09-21 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback