Oproduktiv helg...

Jösses vilken oproduktiv helg det här blev, jag som hade så höga ambitioner...

Gårdagkvällens utgång blev i varje fall en riktig höjdare och den ligger delvis bakom den påtalade oproduktiviteten... Kom hem vid sjusnåret imorse efter att ha dansat på bord och stolar på den galen irländsk pub hela morgonen... Sov till klockan tre... that explains it all... Nu ska försöka somna igen... Misstänker att det kan bli lite små svårt....

Jag återkommer med lite bilder förresten, har ju varit väldigt dålig på det på sistone!!!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, dansat på barstolar i helgen?! Å vad kul! Kom att tänka på Kos 2000 och "I´m a fistfucker, yes I am!" =) Komma hem klockan sju på morgonen. Å du ska representera Sverige... Tur att Bryssel är stort!!

2006-09-24 @ 23:33:03
Postat av: Sofia

Fia: Grejen är att Bryssel inte är så stort, jag kanske måste flytta vidare snart... :) Du får komma hit och dansa lite på barstolar med mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback