Partybilder

Äntligen har jag tagit mig samman... tänkte börja lägga upp lite bilder från mitt Brysselliv så att ni får se lite hur jag har det... Jag börjar lite smått med några bilder från partajandet i lördagskväll! :)


Lina (som oxå praktiserar på reppen), jag och Janna (som praktiserar på regionalkontor) på förfest.


Joanna, Maria (båda praktikanter på Stockholms regionalkontor) och jag på förfest.


Maria och jag på Grande Place väldigt sent på natten... Synd att bilden blev så mörk, det var väldigt tjusigt!!

Flera bilder kommer, jag lovar, jag är bara lite busy för tillfället! Nu ska jag hem och äta kvällsmat, har precis skrivit en lång rapport om Kosovo... Puss och kram!! 

Kommentarer
Postat av: Mange

Javisst, det ser ut som att du hittar festen var än du befinner dig! Bra jobbat =)

2006-09-27 @ 08:53:55
Postat av: Gäddan

Tror det är festerna som hittar till Sofia faktiskt.

2006-09-27 @ 09:50:32
Postat av: Sassa

verkar skoj!

Postat av: Karin

Sofia vad världen är liten. Jag har jobbat tillsammans med Maria i bilderna i Stockholm. Jag har föresten hittat ditt nya åk parkerat vid centralsationen här i Gbg...

2006-09-28 @ 08:18:32
Postat av: Magnus

Jag cyklar ibland.

Och ibland åker jag tunnelbana.

Jag går också. Kanske gör jag det allra mest. Vem vet.

2006-09-28 @ 15:14:16
URL: http://timetokillistimetospill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback