Rådlös i rådet

Jag vet att jag har varit lite lat med att skriva inlägg här på bloggen på sistone....

Sedan sist har jag i varje fall gjort debut i rådet, jag har varit med på möten där hela veckan, något som har varit väldigt intressant och lärorikt. Jag känner inte att jag är helt insatt i alla ämnen än så länge så vid vissa mötespunkter så förstår jag ytterst lite, men jag antar att det kommer lösa sig längre fram...

Jag har i varje fall fått ett så kallat rådskort nu så att jag kan springa i byggnaderna. Det är ett litet plastkort med foto som man har runt halsen och ser viktig ut. Det hade väl varit helt ok att gå runt med det där rådskortet om det inte vore för att jag ser helcrazy ut på bilden... och jag skämtar inte! Jag koncentrerade mig på att få till en schysst pose inför den lilla webkameran som skulle föreviga mig... men precis innan klicket (jag trodde att kortet redan var taget) så tittade jag bort... vilket gör att jag ser helt skelögd och galen ut... det kändes inte heller som rätt läge att be om en omfotografering... :(

Jag får väl leva med det där fula rådskortet hela terminen är jag rädd...

Nu ska jag kila hem och kurera mig, är nämligen förkyld... ve och fasa, igår satt jag i möte i tre timmar och snorade... jag hade väl typ en hög med 20 blöta näsdukar bredvid mig när mötet var slut, jag kände mig inte som världens fräschaste direkt! Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback