Mot Sverige!

Några intensiva jobbdagar har förflutit då vi bland annat har tackat av Vin-Lars som nu skall sluta på reppen och bege sig tillbaka till nordligare breddgrader efter en halv evighet i Bryssel. Det var väldigt sorgligt!

Härnäst följer dock en mindre sorglig grej, jag tar lite semester och åker hem till Sverige! På schemat står bland annat att titta in pappas nya föl, träffa Samuel (och lite andra familjemedlemmar oxå självklart, icke att förglömma!), umgås med vänner och inte minst, fira en sjukt galen och rolig Valborg i Uppsala!! Jag är taggad som tusan! Men först, jobba!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej tjejen! Oj, kommer du hem till Valborg, det var en trevlig överraskning! :D Vi har precis planerat helgen lite, det blir Kvalborg hos mig som vanligt och du är jättevälkommen! Y. kommer också! Kram

2007-04-26 @ 22:43:43
Postat av: Josse

Damn vad skoj att du ämnar fira tilldragelsen i Valborgstädernas stad! Hoppas att vi springer på varandra i vimlet! Kram

Postat av: Sofia

Hanna: Åh, vad kul, det var ju helt galet förra året, jag hoppas verkligen på en repris! Ringer och planerar med Y idag!

Josse: Det hoppas jag att vi gör!!

2007-04-27 @ 11:35:40
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Maria

Hallå Sofia, det var ett tag sen. Kul att du é i Uppsala. Jag kanske ska dit till valborg oxå så vi kanske stöter på varandra..man måste ju prova det nån gång..speciellt när den ljuva studenttiden snart är slut. Kram

2007-04-28 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback