Packad..? Inte än!

image805Jag kommer ihåg när man var liten och skulle åka på semester. Packlistorna skrevs månader i förväg och jag började alltid packa en vecka innan det var dags för avfärd. Så förväntansfull och välordnad man var på den tiden!

Numera är det en helt annan story... Redan imorgon är det dags för avfärd mot Barcelona och jag upptäckte precis en viss brist på rena kläder... Borde ha tvättat... Dessutom har jag inte en aning om vad man borde packa ner? En klänning? Ett par jeans? Kanske en jacka? Underkläder kan ju vara bra att ha... Kamera kanske?

De enda skor jag har som inte är över åtta centimeters klack är ett par guldballerinas... Vad kan jag matcha till det?? Åhh.... jag vill ha en personal packer...!!!

Här ska vi i varje fall bo, looks very nice!

Kommentarer
Postat av: Jesperanne

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback