Sofia goes Madonna


image801Man har ju hört lite olika uppfattningar om H&M:s senaste kändissamarbete, M by Madonna. Skräp säger vissa, snyggt säger andra.

Jag är av den senare uppfattningen, jag tycker att kläderna är very wearable till skillnad mot en del tidigare samarbetskollektioner. Businesschic blandat med lite lady i en dov färgskala, me likey!

Jag var ute i butikerna i helgen och rekade. En bra sak med belgarna och deras totala ointresse för mode är att kollektionen hänger kvar som orörd, trots att det har gått flera veckor sedan den släpptes. No stress!

(I butikerna finns delar av V&R-kollektionen fortfarande kvar även den...)

Det blidde i varje fall två klänningar för min del, varav jag bara har hittat en bild på den ena... Tjusig va!? :)

Därutöver inhandlades en svart och vitmönstrad sak. Kanske inte lika kontorsvänlig, men ack så fin!

Kommentarer
Postat av: Ibrahimveronica

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

Postat av: Elin Hansson

Tjenare

Vad betalade du för den klänningen på bilden?



Mvh Miss.E

2011-03-29 @ 18:17:41
URL: http://stilettklacken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback