Sofias helg i bilder

Sitter med vidöppna fönster och försöker svalka ner rummet innan det är läggdags. Den här värmen är så ofattbar, hur kan det vara mitten på april?? Imorgon ska det vara 26 grader här i Bryssel, jag är helt ställd... Världen är upp och ner!

Jag sitter i varje fall här och är oerhört nöjd med min helg, den har varit väldigt trevlig!!

Lite smakprovsbilder:

 
Fredag kväll: Paulina, jag och Daniel på väg från kontoret till Place Luxembourg för lite After Work, en trevlig fredagstradition!

 
Lördag kväll: En kväll som inleds med en flaska rosa Moët kan sällan gå fel!


Söndag: Beachen! (Utflykt till kuststaden Ostende)

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Du såg ut att haft det trevligt! Det har varit rena sommarn här x-så, i April!!. Alltså en bit över 20 -strecket när det har varit som varmast de senaste dagarna.

/Mvh Niklas

Postat av: Sofia

Det låter oxå störtskönt! Synd att värmen verkr försvinna lika fort som den kom bara... :(

2007-04-18 @ 08:45:02
Postat av: Albertedel

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-01-13 @ 20:38:59
URL: http://albertedel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback