Världsbokdagen

Idag är det tydligen "Världsbokdagen", något som jag alldeles missat men som jag blev positivt påmind om när jag kom upp från tunnelbanan imorse och det stod en bokhandel på gatan och delade ut gratis böcker till förbistressande EU-byråkrater. Två böcker fick jag, bara så där! Jag blev hur glad som helst särskilt eftersom det var två böcker som jag tänkt köpa sedan länge men som inte blivit av. "Angels and Demons" och "Deception Point", båda skrivna av Dan Brown (som skrev "Da Vinci-koden"). Nu ska hem och läsas för kung och fosterland!

  

Någon som har läst böckerna?
Vilken är bäst?
Är dom lika bra som "Da Vincikoden"?

Kommentarer
Postat av: Linda

Angels & Demons är lätt bäst av dom två, kanske t.o.m bättre än Da Vinci-koden!! Deception Point är lite för mkt Ludlum för mig, men också det är en bra bok. Nu ses vi snart i champagnerus och lervälling!!! kram

2007-04-23 @ 16:28:52
Postat av: Jennie

Jag har läst båda böckerna men ingen är lika bra som Da Vinci-koden!

Postat av: Sofia

Linda & Jennie: Det var lite skilda uppfattningar, jag får helt enkelt läsa dom båda och se vad jag tycker... Håller med Linda om att "Deception Point" verkar vara lite för science för min smak...

2007-04-24 @ 09:01:30
Postat av: Sara

Men gud så fuskigt! :) Jag vill också få böcker gratis sådär!

2007-04-24 @ 14:35:47
URL: http://issm87.wordpress.com
Postat av: Sofia

Sara: Ja, tihi, jag blev superglad!

2007-04-26 @ 16:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback