En rolig toalett

På den tjusiga restaurangen "Belgaqueen" här i Bryssel är toaletterna väldigt roliga. Väggarna till toalettbåsen utgörs av glas som när dörren låses direkt blir dimmiga och ogenomskinliga. Jag har verkligen ingen aning om hur detta kan fungera, men roligt, det är det sannerligen.


Sofia på toaletten innan dörren är låst.


Sofia på toaletten efter det att dörren låsts.

Någon som förstår hur detta går till?? Det är ju inte klokt hur det kan fungera, det övergår helt mitt förstånd.

Har ni vägarna förbi Bryssel kan bord bokas på Belgaqueen här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gas och elektricitet

2007-08-09 @ 09:24:07
Postat av: Sofia

Anonym: Är det sant? Vet du närmare hur det går till? Är det gas i glaset?

Postat av: ??

...haha, tänk om man satt på toa och det gick en säkring!?

2007-08-10 @ 08:01:16
Postat av: Erik

Det är typ flera lager glas som är en aning frostat. Och så sitter det lampor runt om. När man låser så tänds dom och ljuset bryts i frostningen osv osv. Tror jag. Men kan ha fel. Min mamma vågade knappt använda toaletten när vi var där för några månader sen... :)

2007-08-11 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback