Garderobsuppdatering

Något av de roligaste med att sommaren börjar lida mot sitt slut är att det är läge att uppdatera höstgarderoben! Ny stad, ny lägenhet och nytt jobb innebär ju att jag själv inte kan vandra runt i en massa gamla avdankade paltor, det förstår ju vem som helst. Problemet för min del är dock att jag har totalt shoppingförbud (som tyvärr bröts i helgen när jag var tvungen att köpa ett par dödligt snygga svarta lackballerionor från Esprit). Jag får nämligen inte med mig fler pinaler hem i min resväska. Jobbig sits kan tyckas, jag är ju dock så smart att jag självklart har kommit runt problemet. Jag beställer helt enkelt mina nya kläder på nätet som sedan levereras till min mammas adress. När jag kommer hem ligger alltså där mina nyshoppade fynd och bara väntar på mig, smidigt som tusan!

Kvar på shoppinglistan mot den ultimata höstgarderoben är dock en helsvart kostym... Den får inhandlas på plats!

Från H&M är bl.a följande plagg på väg hem till moi:

        

(Den sista klänningen från Madonna-kollektionen fyndades till priset 149 kr och kommer i svart, inte i beige som jag ju redan har och som 'är en stor favvo.)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan!
Thank you for a very nice weekend! Har på mig nya pjucksen idag, jag är väldigt stilig! Det är alltså de svarta med hög klack. Passar till allt och är riktigt sköna! Än så länge har skoskaven hållit sig undan! Great!
Mitt lilla problem verkar på väg bort, äntligen! Men med min otur tänker jag inte ta ut någon seger i förskott!
Jag pratade in på ditt mobilsvar, vilket pucko va?!!
Hur ser veckan ut? Samma aktivitet som förra veckan?
Time to work! Kram på dig!

2007-08-07 @ 09:11:19
Postat av: Karlsarah

Great site!!!

Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

härlig har missar Madonna collektionen totalt.



snyggt iafall



ha en bra pingst

2009-05-29 @ 13:52:22
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback