Ny telefon!

image999Efter idogt letande har jag äntligen shoppat en ny mobiltelefon. Min förra har hängt med i flera år och har varit lite av en lysrosa skam att lyfta upp framför folk i seriösare sammanhang. Eftersom det är olagligt att sälja låsta mobiltelefoner i Belgien och priserna är bra mycket lägre än hemma i Sverige ville jag göra ett olåst fynd här innan hemfärden. Sagt och gjort, idag begav jag mig ner på mobiljakt på lunchen. Till en början kastade jag bara blickar på rosaskimrande telefoner, vilka dock ofta inte höll mina kvalitetsmått. Det blev därför till slut denna telefon som fick följa med hem...

En Sony Ericsson K610i. Den kostade bara 125 Euro (ca 1150 sek) . På Internet är det bästa svenska priset för samma telefon omkring 1800 sek, så det var väl ett bra fynd!?? Den röda kändes lyxigare än en plastig rosa. Med en röd telefon känns det som om jag kliver in i en ny epok i mitt liv, från bubbelgumstiden till rödvinstiden typ.

Vilket vuxet beslut, hjälp!

Min gamla telefon:



Update: Jag ser att på t.ex SIBA kostar den här mobilen närmare 3000 kronor, det är ju inte klokt, åk till Belgien och köp era mobiler istället!


Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Snygg telefon till riktigt bra pris. Jag utgår från att den inte är operatörslåst.
/Mvh Niklas

Postat av: Sofia

Hej gumman!
Den där telefonen är riktigt snygg. Håller med om att rödvin låter bättre än bubbelgum! Jag har för mig att jag gillade den där i affären men att jag blev dissad. Jag tar åt mig lite av äran tills motsatsen är bevisad!
Förresten har jag inte hört av mig alls! Varken via mess eller att jag har ringt! Då lär han fatta va?!!

2007-08-08 @ 14:14:45
Postat av: Sofia

Niklas: nej, helt olåst är den!
Sofia: Jag är inte helt säker på att du har rätt, men om du vill ta åt dig ären, så varsågod! :) Killar fattar trögt, glöm inte det!

2007-08-09 @ 15:54:24
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Ibrahimlinnea

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2009-03-18 @ 14:24:59
URL: http://ibrahimlinnea.3steps.com
Postat av: >>LOUISE

det var ju ett bra pris, hörru!

2009-03-18 @ 14:27:18
URL: http://lundberglouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback