Blod, Briljanter, Bröst, Brügge, Bildt och Balkan

Igår var jag och Ilana på bio och såg Blood Diamond... Åhh, vilken film!! Det var länge sen jag såg en så välgjord och berörande film. Rekommenderas starkt. I motsats till traditionellt Hollywoodmanér visades inte en enda tutte eller sexscen, filmen var helt oslagbar ändå. Gå och se den!!

Nu ska jag och Ilana åka på utflykt till Brügge, det ska bli väldigt trevligt, även om vädret är kasst! Förhoppningsvis håller det lite turister borta, Brügge är annars överbelamrat med såna. Fast det är en otroligt vacker stad. Jag kanske lägger upp bilder sen!

Och ikväll blir det förmöte med Bildt, det är åter dags för ministerråd imorgon och Balkan, som jag jobbar med, är minst sagt i händelsernas centrum då..!! Very busy life... :)

44180-732

Kommentarer
Postat av: Vetlanda Kommun

Vi behöver en flyhänt webmaster!

2007-02-12 @ 22:37:03
Postat av: Rigina

Hollywoodmaner med tuttar? Hollywood är ju 20 år efter med tuttar!

2007-02-14 @ 03:55:12
Postat av: Alexanderailin

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback