Inspirationslös

Jag hade tänkt att jag skulle skriva ihop ett lite roligt och ambitiöst blogginlägg nu ikväll, med tanke på att jag inte varit så aktiv på den fronten på sistone...

Men jag orkar tyvärr inte.

Jag är helt slut och tom inombords. All min sömnfria tid går åt till jobb och uppsatsarbete. På nätterna drömmer jag om sorglösa dagar som student och nätter där man festade som om det inte fanns en morgondag. Just nu utgår hela min livsplan ifrån "när uppsatsen är färdig" ska jag -börja träna, börja festa, äta mat, shoppa, läsa, blogga, resa...  osv.

Det är verkligen "life on hold" för min del känns det som, och det har i praktiken varit så sedan oktober. Oerhört frustrerande. Jag har i varje fall inskaffat träningskort nu... och "när uppsatsen är färdig" ska jag börja använda det! Jippie!

Kommentarer
Postat av: Mange

Whuzzup?!

Jag vill läsa om live-iaktagelser från strejken. Det såg ju helfestligt ut när polisen och brandmännen sprutade vatten på varandra! Jobbar inte du där strejken utbröt?

Postat av: Sofia

Jag såg faktiskt inte röken av någon strejk... läste bara om den i aftonbladet, så jag har tyvärr inga snaskiga live-iakttagelser att bjuda på... ;)

2007-03-03 @ 11:42:18
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Mattiasmonica

Very impressed!

2010-02-10 @ 09:08:08
URL: http://mattiasmonica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback