Jag älskar Internet!

If I had to marry an institution... Internet would be IT!!

Idag har jag haft två fantastiska Internetupplevelser. Först så chattade jag med min mamma via webkamera och mikrofon... eller jag skrev på messenger och hon dök upp i en liten filmruta vid sidan (jag har inte såna moderniteter på min dator tyvärr, men jag funderar absolut på att skaffa) och pratade och skrattade. Det var jätteroligt att se henne, nästan som att ha henne här hos mig!

Den andra fantastiska Internetupplevelsen jag hade idag var att jag upptäckte att Melodifestivalen sändes via web-tv. Helt fantastiskt, jag som trodde att jag skulle missa hela karusellen iår!  (Jag tyckte förresten bäst om Irma och Uno, väldigt trallvänligt!)

Båda dessa företeelser var fram tills nu mig helt främmande.

Tänk, vi lever verkligen i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Mor

...och vad tror du jag tyckte, jag som hittills levt den största delen av mitt liv i forntiden? Du vet, ända sedan allt var i svart/vitt! Heureka! Jag gillade faktiskt också Irma och Uno, även om jag inte tror de har så mycket att hämta i Helsingfors. Ser fram emot nästa veckas startfält som verkar ännu starkare.

2007-02-04 @ 10:32:44
Postat av: Christopher

Hm, lite halvsvagt startfält kändes det som ändå... Får hoppas att det blir ett uppsving till nästa helg :)

Postat av: Asgeiringeborg

God bless you

2009-01-23 @ 09:57:56
URL: http://asgeiringeborg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback