Pyjamasblottare

Återigen ska jag offra en hel helg åt uppsatsskrivning, jippie!

Nooot! (Borathumor)

Jag försöker dock se det hela positivt. Jag får till exempel gå runt i pyjamas i cirka femtio timmar i sträck! Underbart!!
 
Apropå pyjamasbärande så måste jag nästan göra ett litet avslöjande... Igårkväll (efter att ha ätit min fryspizza) blev jag så otroligt törstig och jag vägrar bestämt att dricka brysselianskt kranvatten. Lika bestämt vägrar jag att byta om från pyjamas när den väl är på.... Hmm... What to do?

Jag gick helt enkelt ut i pyjamas och köpte vatten.
 
Detta är verkligen emot alla mina stilistiska principer!! Särskilt eftersom jag matchade de urtvättade rosa pyjamasbyxorna med en röd, lika urtvättad myströja... Fy vad jag är sunkig! Vad ska folk tro? Särskilt med tanke på att affären jag gick till är omgiven av femstjärniga lyxhotell... hehe, jag är verkligen supersunkig! :)

Kommentarer
Postat av: Mette

Heja sunket! :) Ibland behöver man det. Tycker ocskå att det är lite cred på att du inte sätter sprätt på första lönen så fort den landar. Jag är säker på att du är glamorös och lyxar till det någon annan dag!

Hälsningar Mette - iklädd målarkläder och färdig för golvläggning = sunk!

2007-02-24 @ 10:25:46
Postat av: L

Den som vill vara fin...

2007-02-24 @ 14:21:50
Postat av: Sofia

Mette: Det är fantastiskt skönt att vara sunkig, jag kan inte annat än hålla med dig.

L: Ibland vill man dock inte vara fin.

Postat av: Tormodelsa

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-06-23 @ 07:43:58
URL: http://tormodelsa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback