Semlor och praktikanter

44180-740
Tro det eller ej, men även här i Bryssel har jag lyckats få tag i en semla dagen till ära. Det vankades praktikantträff/semmelfika på Stockholms regionskontor och trots att jag faktiskt inte längre är praktikant (jag är numera arbetskvinna, fast det har jag glömt att berätta här, men så är det! *lycklig*) så lyckades jag komma förbi och snika åt mig en bulle.

Det var dessutom väldigt trevligt att träffa en massa nya Bryssel-praktikanter, och en hel del gamla godingar som blivit kvar från förra terminen därutöver, underbart!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det för nåt jobb du har fått? Det måste du berätta mer om!

Postat av: Sofia

Jag jobbar på representationen, där jag praktiserade under hösten. Det är så roligt och jag trivs jättebra!

2007-02-21 @ 21:00:39
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback