Shoppingdröm

44180-723

Jag har börjat drömma en massa fantastiska drömmar, flera nätter har jag drömt att jag hittar massor med pengar på marken som jag girigt samlar ihop och stoppar i varenda ficka jag kan hitta. Igår drömde jag att jag var och shoppade i en butik och hittade en massa märkesväskor som det var rea på, det var 95% rea och kassörskan råkade dessutom slå in fel så väskorna kostade bara fem kronor styck. Jag var helt överlycklig i drömmen och shoppade en massa fint!

Sen så vaknade jag.

Det är verkligen underbart att drömma såna här drömmar. Det värsta är bara att man liksom blir deprimerad när man vaknar och upptäcker att det bara var en dröm... :(

Undrar om drömmarna har någon djupare innebörd?

Kommentarer
Postat av: Ma

Skulle tro det är tecken på en shoppoholics abstinenser ;-)

2007-02-07 @ 08:04:31
Postat av: Fia

Så många gånger jag har drömt att jag hittar pengar utan att det slår in har jag svårt att tro att drömmar har en djupare betydelse...Men med tanke på vilken jävla tur du har i allt du tar dig för så skulle det inte förvåna mig om det slår in! Du kanske kan köpa en väska eller två till mig då?

2007-02-07 @ 11:14:22
Postat av: Ma

Trevligt möte med kär vän!

2007-02-07 @ 12:43:39
Postat av: Karolina

Jag gillar drömmar, tankarna springer i väg och man drömmer sig bort! jag är en sån som drömmer massor och kan berätta i detalj vad jag drömt!! Men som du säger det är alltid trist att vakna upp och inse att det bara var en dröm. Förutom när det är mardrömmar då får man gärna vakna!

2007-02-07 @ 15:30:21
Postat av: Ida

Vilken härlig dröm. Synd att det just var en sådan. En riktig önskedröm... Det vore bra härligt att köpa märkesväskor för en femma. Tänk vad många man skulle ha då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback