Soligt Bryssel

Idag har varit en underbar dag, soligt och varmt. Det kändes verkligen som vår! Jag har utforskat mina nya "hoods" iförd stora solglasögon. Underbart! Jag gillar verkligen mitt nya kvarter, det är lite posh med Gucci och Pradabutiker, inte för att jag skulle få för mig att gå in och shoppa loss, men det är ändå trevligt, det känns liksom classy!

Under eftermiddagen var jag lite mindre classy, trängdes med snoriga barn och sura föräldrar på Ikea istället. Jag har varit tvungen att styra upp lite i mitt nya rum. Ikea är verkligen fantastiskt by the way, för en investering av 64€ (ca 600 kr) fick jag med mig följande:

- Nya sängkläder
- Gardiner
- Två krukor
- 42 Värmeljus som luktar apelsin/kanel
- Fyra röda ljusstakar
- En bordslampa att ha i fönster
- Fina mönstrade mappar till bokhyllan
- Fem galgar
- En rislampa att ha på golvet
- En badrumsmatta
- En tvålkopp i trä
- En ananasväxt (det är sant, en riktig liten ananas växer på en pinne... fantastiskt eller hur!?)

Nu är det mycket mysigare, jag gillar verkligen rummet, det börjar kännas hemtrevligt!  De enda minusen är den groteska heltäckningsmattan och en stor fotölj i grå skinnimitation... inte så jätteläckert direkt... :(

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Jo, Ikea är ganska billigt och dessutom är det numera även lite kvalitet på sakerna.
Kan du inte skicka över lite värma är du snäll :)

/Mvh Niklas

Postat av: Sofia

Niklas: Ja, Ikea är fantastiskt. Man kan hitta mycket kul, även om kvaliteten som sagt kan variera... Värmen vill jag dock behålla för mig själv!

2007-02-03 @ 20:17:38
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback