Uppsatsskrivning...

Varför är det så svårt att trycka ur sig en satans uppsats?? Jag förstår det inte, det är bara som om hjärnan slås av så fort man sätter sig ner och ska börja skriva. Man får tusen andra saker att tänka på och göra (som att skriva det här blogginlägget till exempel...).

Nu har jag i varje fall kommit till viss insikt, inlämningsdatum för uppsatsen är 6e mars, kommer den inte in då så måste den examineras i juni eller september och en sak är säker; har jag svårt att koncentrera mig nu så här i februari så är det ingenting emot vad jag kommer att ha i maj eller augusti... Så det är bara å bita tag i den bittra mandeln, eller sura äpplet och sätta fart... Jag vet ju hur glad jag kommer bli när det hela är över!!

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Lycka till med skrivandet, du fixar det garanterat!!

/Mvh Niklas

Postat av: Ida

Vad skriver du om? Vore roligt att veta.
Lycka till!

2007-02-13 @ 22:06:26
URL: http://ipidis.blogspot.com
Postat av: Sofia

Niklas: Tack, det är väl bara å försöka koncentrera sig antar jag...

Ida: Jag skriver om hur man försöker konsolidera etniskt delade stater i samband med fredsprocesser, jag jämför Daytonavtalet för Bosnien och Ohridavtalet för Makedonien för att se hur man har gått till väga på olika sätt och försöker hitta förklaringar till skillnaderna... typ!

2007-02-14 @ 20:09:16
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Viljarthale

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2008-12-12 @ 17:44:56
URL: http://www.enequist.dk/viljarthale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback