Kreativt kaos?

Äntligen har jag fått tummen ur och börjat skriva på min d-uppsats! Det har legat över mig hela julhelgen som en slags dimma av ångest, men sedan igår har det liksom tagit lite fart... Men det är sjukt vad segt det går!

Det är som små vågor av kreativitet som sveper över mig typ en gång var tredje timme och jag skriver då på febrilt, men däremellan är det liksom stiltje och jag får inte fram ett enda ord utan sitter bara helt apatisk i ett virrvarr av papper och böcker och stirrar på datorn... Jag vet inte om det är normalt?

Jag har i varje fall bestämt att jag måste skriva minst fem sidor idag, hittills har jag fått ihop typ tre... Grrr... irriterande att det går så segt! Imorgon ska jag i varje fall utforska Eskilstuna stadsbibliotek och se vad de har att erbjuda i statsvetenskaplig teori-väg. Känner på mig att det kan vara rätt torrt på den hyllan... :)

Kommentarer
Postat av: Askungen

Utmanar dig med en beskrivning på dina kvinnor som förebilder, beskriv varför är det de du diggar som dina förebilder, på vilka sätt och hur kom det sig till att de blivit dina förebilder, och definiera och beskriv i en jämförelse till de kvinnorna du tycker om och de sämsta kvinnorna du tycker om och varför?

Postat av: karro

Hej hopp igen!
Vad duktig du är med D-uppsatsen!! Jag sitter oxå här och försöker plugga, det går sådär... Hoppas vi ses på lördag på lite lunch!

Kram

2007-01-05 @ 10:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback