The last day...

Idag är det sista dagen på min tid som praktikant. Tänka sig vad fort tiden har gått, det känns som alldeles nyss jag bodde på vandrarhem och sprang runt i Bryssel och letade rum i all min förtvivlan... och ändå har man varit med om så mycket! Den här praktiken har verkligen varit fantastisk, jag har haft SÅ roligt och lärt mig SÅ mycket!!!

Strax skall det examineras här, Lina och jag ska bjuda på lite vin, vilket det säkert kommer klagas på. Vi har dock undanbett vinsnobbism den här gången eftersom vi trots allt är fattiga studenter... :)

Titta förresten vilken fin avslutningspresent jag fick av Charlotta som är handläggare här, hon tyckte att den skulle passa mig perfekt, det var väldigt rart av henne!



Det är en rosa sko med glitter och dun, där ska man ställa sin telefon. Jag har den på mitt skrivbord här, helt fabulous! Och den passade perfekt till telefonen!


Kommentarer
Postat av: Mange

Som sluttprov. Gå till föjande sida och visa din Europakunskap. Det går på tid, och du måste placera ländern rätt.

http://durota.ru/games/0/512/index.swf

2007-01-30 @ 09:47:45
Postat av: Sofia

Ha, lätt som en plätt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback