Affärsidé

Jag läste precis den här artikeln i Aftonbladet, om "telefonbantning", när jag fick värsta snilleblixten. Om telefonbantning, varför inte sms-bantning?

Snilleblixten går ut på att man anmäler sig i en databas, vikt, ålder, livsstil osv, liksom hur mycket man vill gå ner i vikt och hur snabbt. Sen så räknas en personlig bantningsplan ut, vartefter man får sms, direkt till sin mobil, med konkreta bantningsinstruktioner, typ "ät en banan", "gör tio upphopp", "drick två glas vatten". Följer man bara instruktionerna så går man ju automatisk ner i vikt. Förstår ni hur bra den här idén är??!! Helt ofattbart!

Jag vill börja sms-banta nu genast! Kan ingen ta på sig att sjösätta min snilleblixtplan?? Eller, det kanske redan finns sms-bantning? Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Varför drar du inte igång det själv?! En helt suverän idé, jag skulle lätt vilja ha sms-bantning! Då finns det ju liksom ingen annan ursäkt än att batteriet var slut, och den kan man ju inte köra hur många gånger som helst...;)

Postat av: Johanna

Grym idé faktiskt. JAg skulle nappa ;D

2007-07-06 @ 14:42:57
URL: http://johanna.tyckr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback