En annorlunda matupplevelse

Igår kväll tog min kollega Miriam mig med som sällskap till sin "Matklubb", Matklubben är ett exklusivt sällskap på fyra personer ur Sveriges Brysselelit som träffas med jämna mellanrum för att umgås och laga mat med varandra.

image956Varje matklubbsträff utgår från ett förutbestämt tema som hela kvällens mat och dryck måste inspireras av. Gårdagskvällens tema var den kultiga skräck-porrfilmen "Vampyros Lesbos".

KVÄLLENS MENY:
Fördrink: Sangria
Förrätt: Carpaccio
Mellanrätt: Blodpuddingsfittor med lingonvecka
Huvudrätt: Grillkorvar
Efterrätt: Jell-O i form av ett par fylliga kvinnobröst med geléhallon som bröstvårtor.

Det är verkligen bara fantasin som sätter gränser! Som extra stämningshöjare visades ovan nämnda film i bakgrunden under hela middagen. Behöver jag understryka att det var en fantastisk kväll!?
Jag hoppas att jag blir medbjuden till Matklubben flera gånger! :)

Kommentarer
Postat av: Ma

Lustigt, Sangria va precis vår lunchdryck ;-)

2007-07-14 @ 13:27:54
Postat av: Torsteinkristin

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback