Vill man vara fin...

...får man lida pin, heter det. Och visst är jag benägen om att hålla med.

Det är verkligen inte lätt att vara kvinna, fötter som ska filas, ben som ska rakas, naglar som ska målas, ögonbryn som ska plockas... Man hinner knappt gå igenom hela ritualen förrän det är dags att börja om igen. Vilket jävla slit! Idag har jag dock offrat mig, en stor hemma-spa-kväll fick det bli för min del, med ansiktsmask, hårinpackning, skrubbning och rakning. Jag räknar kallt med att jag om ungefär femton minuter kommer att vara som en pånyttfödd kvinna...

Jag hoppas verkligen att resultatet är värt allt lidande, just nu spänner det som satan... att göra lermask är verkligen ingen behaglig upplevelse. Särskilt inte om man börjar skratta, för då spricker det.

Det blir så att säga  "svårt att hålla masken", haha, vilken dålig ordvits... :)

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Du är mycket vackrare utan den där smeten i ansiktet...
/Mvh Niklas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback