Nyhet!

Mitt i all bloggtorka slår det mig att jag ju har en stor nyhet att avslöja!! "Den hypotetiska anställningsintervjun" som jag skrev om tidigare gick jättebra och efter sommaren är det jag som beger mig hem till tundran igen, till den kungliga hufvudstaden närmare bestämt! Det ska faktiskt bli helt underbart att komma hem och ha alla nära och kära på replängds avstånd igen.

Jag kan ju ta tillfället i akt och annonsera ut mig själv som hemlös, är det någon som har något tips om en lämplig bostad för mig i någotsånär centrala Stockholm så tveka inte att höra av er!! Jag är oerhört skötsam och pålitlig! :)

(På bilden ser ni min nya arbetsplats!)

Kommentarer
Postat av: martin

man får gratulera till jobbet...ser onekligen spännande ut på bilden iaf. ibland dyker det upp nån hyreslgh på vårt intranät..ska höjta till isf.

2007-06-05 @ 23:22:29
Postat av: Josse

Meh, du måste ju berätta vad det är för jobb du har fått ju...=) *nyfiken*

2007-06-05 @ 23:57:39
Postat av: Niklas Eriksson

Grattis till jobbet!
Hoppas du hittar nån bra bostad, har tyvär ingen i storstan att erbjuda.
/Mvh Niklas

Postat av: Jenny Egersand

Hej Fia!
Din mor svallrade om att det även blir Estockholmo för dig med. Kanske bli det du å jag som får bo på gatan tillsammans, liggandes på några gamla tidningar:)
Ska iaf bli skoj!
KRAM!

2007-06-07 @ 14:19:43
Postat av: Sofia

Martin, nice, du får hålla utkik!
Josse: Det är Justitiedepartementet jag ska jobba på, ska bli riktigt roligt!
Niklas: Tack tack!
Jenny: Ja, vad kul det ska bli, alla har ju hamnat i Stockholm nu, ska bli så roligt! Även om vi måste bo på gatan! haha

2007-06-10 @ 18:04:40
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Josse

Låter sjukt spännande! Grattis o lycka till m bobyggandet=)

2007-06-13 @ 18:45:41
Postat av: Vidarvilde

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-07-02 @ 07:42:47
URL: http://vidarvilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback