Sjukling

image928När helgen nu äntligen kommer efter en lång arbetsvecka och solen tittar fram för första gången på typ en vecka så passar jag på med att bli superförkyld... jojomensan! Väldigt bra tajmat! Näsan bara rinner och jag känner mig allmänt ofräsch... =(

Nu ligger jag i sängen och har bunkrat upp med vatten, halstabletter, nektariner, choklad, näsdukar och en bok. Jag hoppas att det är en dunderkur för jag ska iväg på ett kalas om tre timmar och måste bli frisk tills dess...

*håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: Malin

tre timmar låter mycket. jag tippar på max en timme för tilfrisknande :)
och för att byta ämne lite snabbt. hur fick du jobb i bryssel? fick du det via kontakter eller sökte du någon prakikplats?

Postat av: Sofia

Malin: Jag fick det via min praktikplats här, det är så många får sina jobb här nere. Praktikplatserna är ofta en jättebra inkörsport till arbetsmarknaden!

2007-07-02 @ 22:22:10
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback