Hemåt

Imorgon ska jag styra kosan norrut och bege mig hem till Sverige, det ska bli skönt att komma hem. Fast inte skönt på ett "lugnt och skönt" vis. När man inte är hemma så ofta så måste man liksom dödsumgås med alla som man annars inte träffar, typ som speed-dating fast med familj och vänner. Den här gången är nog schemat lite väl stressigt dock... jag har fått planera in varenda minut för att vara så aktiv som möjlig och utnyttja tiden, kolla här:

Onsdag kväll: Flyg från Bryssel till Arlanda, flygbuss till Uppsala. Sova: Hos "årets kvinna 2006"

Torsdag: Seminarier från 08.00 till 18.00 Lunchen skall utnyttjas till att betala bortglömd nationsavgift. 18.00-01.00 Party Party på Stockholms nation! Sova: Hos "årets kvinna 2006"

Fredag: Vara lite bakis. Tåg till Stockholm, uträtta ärenden, update: Äta födelsedagslunch med Sofie, tåg till Eskilstuna. Fredagskväll: Umgänge med far och bror och katter. Sova: Hos pappa

Lördag: Skogspromenad på morgonen (andas lantluft med stora andetag). Äta våfflor hemma hos farmor. Shopping och stajling inför kvällen. Fördrink kl. 17.00,  18:00-02.00: Galamiddag och dans på "Eskilsgalan 2007". Sova: Hos mamma

Söndag: Vara lite bakis. Förmiddagsbrunch med kompis Sofia update: och Karolina, en tur i Eskilstuna city sedan tåg mot Stockholm för intensivumgänge med Samuel innan han ska gå och lägga sig, därefter myskväll med syster. Sova: Hos syster

Måndag: Tidigt tåg till Uppsala. Seminarier 08.00-12.00. Därefter tåg till Arlanda för att ta eftermiddagsflyget till Bryssel via Köpenhamn. Sova: Hos mig själv i Bryssel.

Update: Jag har eventuellt en lucka för typ en lunch i Stockholm på fredagen, Sofie, Carro, Ullis? Någon annan jag känneri hufvudstaden?

Förstå vilken jäkla super woman jag måste vara! Jag får nästan magsår när jag planlägger det stressade schemat, det är ju inte klokt! Men det ska bli väldigt kul, jag har saknat Sverige och alla mina nära och kära på sistone!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fredag lunch har jag paxat dig from nu!

2007-03-13 @ 22:02:25
Postat av: Karolina

Hej hopp!
Verkligen pressat schema!!! Vilken tid är det brunch? Jag slutar ju 11 tänkte om man kankse kunde hänga på så man får en lite kort glimt av dig??

2007-03-13 @ 22:04:43
Postat av: Sofia

Sofie: Åh, underbart, vi får höras och styra upp!!! Vad kul!! Och du fyller ju år och allt då! Kalajs!

Karolina: Då hinner du ju abolut, gud vad kul, med lite planering kan man verkligen fylla tiden med mycket, vad kul! Vi tar det vid tolvtiden, det blir just wonderful!

Postat av: Niklas Eriksson

Herrejösses, ta det lungt. Du kan ju få magsår...
Men hoppas du får trevligt när du kommer hem!
/Mvh Niklas

Postat av: Josse

Verkar skita sig med utgång för min del på torsdag. Hade varit väldans trevligt att sammanstråla på Stocken! Dock sitter jag fast i plugg en masse...typarns. Hoppas att du får det kalaskul! Krams

2007-03-13 @ 22:25:46
URL: http://jossebloggen.blogg.se
Postat av: Ma

Du kommer att fixa programmet! ...och det ska bli så härligt att få hem dig!

2007-03-14 @ 12:24:34
Postat av: Kirsti

Oj oj oj låter som en massa kul! Hoppas att du hinner njuta av det... Önskar jag oxå va hemma och fick träffa dig men det är kanske lika bra att jag inte är det:)

2007-03-15 @ 09:04:22
Postat av: Anonym

Du ÄR en superwoman!

2007-03-15 @ 22:03:44
Postat av: Daniel

Du borde ju ha kommit och lunchat på AME!

2007-03-19 @ 23:22:44
URL: http://imjustdoingit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback