Survivor

image800Jag överlevde Whiskyprovningen, men jag måste erkänna att det där med whisky nog inte är min grej... men jag kanske borde ge det lite tid? Jag antar att whisky är en sådan sak som man måste lära sig att dricka.

Jag är ganska stolt över att jag har provat i varje fall!

Om än mer stolt är jag dessutom för att jag vågade smaka Haggis. Haggis är en traditionellt skotsk rätt bestående av hackad lever, hjärtan och lungor blandat med korngryn och kryddor och kokt i en fårmage... Kan ni förstå vad vidrigt???!!!


Kommentarer
Postat av: Ma

Det var modigt gjort, Haggis tycker jag inte du behöver träna mera på, men whisky kan du ju ge en andra chans.

2007-03-30 @ 14:57:04
Postat av: Karolina

Usch och blä... tror jag för jag har inte smakat men hur smakade det då? smakar det som det låter??

2007-03-30 @ 16:05:10
Postat av: Anonym

Har oxå smakat haggis när jag var i edinburgh..tyckte det smakade som leverpastej ungefär..fast det blir vidrigt när man tänker på vad d e gjort av..usch

Postat av: Carolina

hej tjejen! min mormor hade klippt ut din examensgrej från tidningen till mig haha! det var roligt, men synd att de hade klantat till ditt efternamn... imorrn är min första dag på White & Case!!! puss och kram, C

2007-04-01 @ 15:09:18
Postat av: Desirée

Jag tycker inte heller att whisky är någon höjdare.. med min kille tjatar och säger att man lär sig tycka om. jag vet inte det ja. Oj, aldrig hört talas om Haggis. Det lät ju.. hm. skumt!

2007-04-01 @ 19:52:29
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Jonna

usch wisky är jätte äckligt ju..:(
hehe, :)
J

2007-04-03 @ 08:28:38
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback