Utan snus...

Fortfarande utan resväska!! Ahh... varför blir det på det viset? När man för en gångs skull åker SAS istället för Ryan Air så råkar man ut för både förseningar och borttappat bagage...

Trots att jag ju har det mesta här i Bryssel så finns det en hel del viktigheter i den där resväskan, typ hela min necessär och sminkväska bland annat! Sånt är ju viktiga grejer!

Som kompensation för den borttappade väskan blev jag erbjuden ett "over night kit", oerhört generöst, titta bara på den här väl tilltagna deon:





Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Jag håller tummarna att väskan anländer till Bryssel snarast. Är Ryan Air bättre än SAS?
/Mvh Niklas

Postat av: Sofia

Tack, det hoppas jag med! Jag vet inte om Ryan är bättre än SAS, SAS flyger ju från lite bättre flygplatser och planen är inte lika trånga... eftersom Ryan är ett lågbudgetbolag kändes det bara som att såna saker snarare kunde förväntas av dem än av SAS, men tydligen inte...

2007-03-20 @ 21:21:53
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback