Gårdagens outfit

Det blev ingen Halloweenfest för min del iår, dock blev det en redig 70-talsdiscofest igår som kompensation. Riktigt skoj! Min kamera har börjat strula men jag har kommit över en bild på min vackra utstyrsel, jag var så tjusig i någon form av brun sparkdräkt. :)

Idag har jag förresten spenderat ungefär sex timmar på att ta bort mina extensions och reda ut oönskade dreadlocks. Nu känner jag mig helt skallig nästan... man blev van med att ha långt hår... well, det känns skönt att slippa tovor i hårbotten i varje fall!

image1130

Kommentarer
Postat av: Sinna

Vad snygg du är! Väldigt disco! =)

2007-11-05 @ 07:37:39
Postat av: Sofie

Det blev ju urbra. Bästa outfiten?

2007-11-05 @ 11:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback