Helgens kulturella begivenhet

image1131Efter några dekadenta helger med mycket snus och sprit är det dags för mig att ta mig i kragen och utveckla min lite mer kulturella sida...

För någon månad sedan var det opera som gällde. Härnäst är det sköndansande unga män i trånga trikåer som skall förgylla min fredagskväll. Jag och mina vänner ska nämligen roa oss kungligt på Kungliga Balettens
höstafton på Operan. Ja, det är sant. Det kan bli hur bra som helst tror jag!!

Det här blir faktiskt min debut vad gäller balett, jag kan inte dra mig till minnes att jag bågonsin varit på balett tidigare, så det ska bli mycket spännande!

Jag har surfat runt lite på Operans hemsida och funnit min favorit i ensembeln, det är den unge vitryske balletdansören Andrey Leonovitch som jag hyser störst tilltro till, visst ser har talangfull ut!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback