Ont i fötterna

Ledig idag, ubderbart med tredagars helg! Dagen har spenderats med att träna och luncha och shoppa. Mestadels med det sistnämnda, kom precis hem från en rejäl vända på stan och fötterna värker... Lyckades i varje fall hitta en schysst outfit inför morgondagens event. Då vankas nämligen 25-årsfest med tema 70-tals disco! Ni kan få se min schyssta outfit imorgon... Tills dess hålle jag den hemlig! :)

Vad ska man hitta på nu då? Egentligen borde jag vara social ikväll, men jag vet inte om jag orkar... Kanske blir det en idolfredag under täcket i soffan och med en rejäl påse lösgodis? Tanken känns mycket lockande... :)

Kommentarer
Postat av: Evangelinelillylost

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback