Bästa lacket?

För ungefär en vecka sedan slog jag till på ett MaxFactor "Nailfinity" nagelack, och döm om min förvåning när lacket fortfarande, denna dag, sitter kvar och smyckar mina fingertoppar. Nailfinity sitter verkligen helt otroligt bra, såna lack är man ju inte bortskämd med direkt.

image1104Som heltidsarbetande kvinna orkar man ju inte offra mer än högst någon halvtimma i veckan på det här med lackning och borttagning och filning och fan och hans moster. Med nailfinity slipper man det, det enda jag gjort är att fylla på lite grann längst ut på topparna där det blev lite avskaft efter tre-fyra dagar. En produkt för kvinnor i karriären helt enkelt! Jag valde en mörkrosa nyans med namnet "Dusky Rose", nr.830, men jag kommer troligtvis investera i fler!

Har du något tips på andra hållbara nagellack så tas de tacksamt emot!


Kommentarer
Postat av: My

fint lack :) jag gillar depend och isadoras nagellack :)

Postat av: Sofia

My: Isadora funkar oxå, men hållbarheten gå inte riktigt att jämföa måste jag säga... Hädanefter blir det nog bara nailfinity för min del! :)

2007-10-08 @ 08:49:37
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback