Desperat hemmakväll

image1125Jag älskar att ha goda grannar. För första gången på drygt tio år bor jag och en av mina allra bästa vänner Sofia på grannavstånd. Det tar bara några minuter att gå hem till varandra, trots att vi bor i en stor stad. Vilken röta vi hade att jag fick lägenhet så nära! Igårkväll hade vi Desperate Housewiveskväll, sånt är så lätt när man bor nära varandra! Inget krångel eller meck liksom. Sushi, chips en påse lösgodis och fyra avsnitt från min första DH-box lyckades vi trycka i oss en vanlig tisdagskväll, wondeful!!


Kommentarer
Postat av: Fia

"Lyckades vi trycka i oss". Jag vill minnas att det var någon som somnade och missade halva avsnitt fyra... =). Vi får göra om det snart, it´s time to move on!

Pussåkram

2007-10-26 @ 14:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback